Sub-projekt

Blogo-projekt dla miłośników kobiecego ciała ze szczególnym uwzględnieniem nóg oglądanych z perspektywy nietuzinkowej, oryginalnej acz sympatycznej niezwykle (przynajmniej dla twórcy bloga)

sub-projekt 1 :: :: sub-projekt 2 :: :: Videos


sobota, 6 sierpnia 2011

Pierwszy wpis. Początek

Tytułem wstępu należałoby napisać zdań kilka o idei niniejszego bloga. Skąd pomysł, po co to i na co to komu.

"Nogami do przodu" to jeden z prowadzonych przeze mnie projektów, który krąży wokół tematyki kobiecego ciała. O fascynacji kobietą nie ma co pisać bo to zakrawa już u mnie na niezłą chorobę :) natomiast blog skupiać się ma na określonym wycinku kobiecego ciała: nogach oglądanych ze specyficznej perspektywy. Dlaczego tak? Ano dlatego, że perspektywa ta niezwykle mnie fascynuje, pociąga i podoba mi się. Lubię bardzo patrzeć na kobiece nogi - niemalże z kobiecego - ich własnego punktu widzenia.

Blog podzielony będzie na dwa działy. W jednym będę zamieszczał fotografie, drugi dział będzie działem filmowym - w którym prezentował będę filmiki ściśle związane z tematyką bloga. Będą specyficzne lecz mam nadzieję, że zyskają Waszą sympatię i będziecie kolejne odsłony oglądali z przyjemnością i zaciekawieniem.

Zdaję sobie sprawę z tego, że blog będzie istniał o ile same kobiety będą zgadzały się na prezentowanie swych nóg w perspektywie jaką sobie umyśliłem. Materiał zdjęciowy będzie zatem pochodził ode mnie oraz od samych zainteresowanych udziałem w projekcie kobiet. Inaczej mówiąc umieszczał na blogu będę zdjęcia mojego autorstwa oraz takie, których autorami są kobiety, a które przedstawiają ich własne nogi. Anonimowość projektu (w sensie, że prezentowane są nogi, nie twarze) powinna być tutaj ułatwieniem przy podejmowaniu decyzji o chęci uczestnictwa w projekcie "Nogami do przodu". Już teraz - zainteresowane panie proszę o kontakt - celem ustalenia szczegółów.

Aby wziąć udział w projekcie na dobrą sprawę wystarczy minuta spędzona z aparatem - i cyknięcie minimum dwóch fajnych fotek, które będą odpowiadały wymaganiom projektu. Film video natomiast nie powinien zająć więcej niż 5 minut "pracy" :)

To chyba tyle tytułem wstępu... nie ma co dłużej się rozpisywać, bo tylko zamącę przekaz coś czuję... Lepiej przejść od razu do treści właściwej czyli zaprezentować pierwszą odsłonę projektu, pierwsze zdjęcia...

Miłego oglądania!
Jean Marie Jaunquil

In English:

I created blog, the title “nogami do przodu” means “legs [go] first”. I decided to put into blog pictures made by me and make by women I asked for it. The pictures with a specific perspective of legs & feet - not very often we can see that kind of view throug the internet. I chosen that perspective beacuse it’s very interesting for me to see the legs and feet like usually women can see their legs when they look at them. I’d like to see them as you (as woman) see them. So, I’d like to see my blog in the future as a big archive of women’s perspective legs. As you can see - women on pictures are anonymous, without their faces. It’s safe way to public part of women’s body. In my plans there is another part of the blog - videos with legs - also in specific way, rare view.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz