Sub-projekt

Blogo-projekt dla miłośników kobiecego ciała ze szczególnym uwzględnieniem nóg oglądanych z perspektywy nietuzinkowej, oryginalnej acz sympatycznej niezwykle (przynajmniej dla twórcy bloga)

sub-projekt 1 :: :: sub-projekt 2 :: :: Videos


sobota, 15 września 2012

Znajoma - nieznajoma 101

Z wieczora otrzymałem maila od Znajomej - nieznajomej z Polski. Obiecane wcześniej zdjęcia do bloga wykonała podczas wakacji. Piękne okoliczności przyrody i niezwykle ładne nogi wpisane dokładnie w Ideę bloga. Czysta przyjemność oglądania i podziwiania. Bardzo dziękuję Znajomej - nieznajomej a Was zapraszam do oglądania!

..:: ::..

I've got an e-mail in the evening from my Known - unknown from Poland. She promised me earlier to make some shots during her vacations - and she kept the promise. Very nice backgrounds and beautiful legs keeps the Idea of the blog perfectly. Pure pleasure to watch the photos. Thank you my Known - unknown!







4 komentarze:

  1. Godfrydzie przepraszam , że tak o poranku ale muszę Ci to napisać ... Niszczysz piękno kobiecych nóg swoim blogiem . Opamiętaj się póki czas !!! Każde nawet najpiękniejsze nogi wyglądają koszmarnie !!! Posłuchaj rady kolegi - Rudobrody

    OdpowiedzUsuń
  2. Rudobrody uwierz mi - ta perspektywa jest dla mnie o wiele słodsza i piękniejsza niż nogi oglądane z klasycznej perspektywy. A w ten sposób co piszesz to niszczysz wiarę w swoje nogi każdej kobiecie - bo one właśnie w ten sposób, z tej perspektywy w pierwszej kolejności patrzą codziennie na swoje nogi. Ja jestem na "tak" dla tego sposobu patrzenia i będę kontynuował to zbożne dzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobiety patrzą na swoje nogi w lustrze ... Ich piękne nogi odbijają się także w spojrzeniach mężczyzn .Cytując Twoje -" ... niszczysz wiarę w swoje nogi każdej kobiecie - bo one właśnie w ten sposób, z tej perspektywy w pierwszej kolejności patrzą codziennie na swoje nogi. " - i każdorazowo wzdychają - jakie ja mam brzydkie nogi .
    Zarzuć to zdrożne dzieło ;) !!!

    Rudobrody

    OdpowiedzUsuń
  4. no tak, no tak... takie życie, wszystkim nie dogodzisz :)

    OdpowiedzUsuń