Sub-projekt

Blogo-projekt dla miłośników kobiecego ciała ze szczególnym uwzględnieniem nóg oglądanych z perspektywy nietuzinkowej, oryginalnej acz sympatycznej niezwykle (przynajmniej dla twórcy bloga)

sub-projekt 1 :: :: sub-projekt 2 :: :: Videos


sobota, 17 sierpnia 2013

MMS z akcji

Bardzo mnie to cieszy, że nie zapominacie o mnie i mojej szczytnej Idei nawet podczas "akcji", które są Waszym udziałem. Wczoraj wieczorem otrzymałem MMSa, który może o tym fakcie zaświadczyć. I o to chodzi :)
Pamiętajmy, że "Nogami do przodu" można być wszędzie, nawet w miejscach i sytuacjach, w których byśmy o tym wcześniej nie zdawali sobie sprawy! ;) Pamiętajcie wtedy o mnie i o tym blogu: ślijcie dowody!

:)
..:: ::..

It's very nice to me that you don't forget about me and my Idea. Even during some actions, you are already "in". I got yesterday evening MMS twhich is the proof! :)
And that's it! Please remember that "Nogami do przodu" can be everywhere, even in places and situations we don't realize earlier. Please remember about me and my blog and send me some MMS shots :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz