Sub-projekt

Blogo-projekt dla miłośników kobiecego ciała ze szczególnym uwzględnieniem nóg oglądanych z perspektywy nietuzinkowej, oryginalnej acz sympatycznej niezwykle (przynajmniej dla twórcy bloga)

sub-projekt 1 :: :: sub-projekt 2 :: :: Videos


środa, 2 października 2013

Znajoma - Nieznajoma 161

Wczoraj późnym wieczorem - kładłem się już spać kiedy kątem oka zauważyłem w telefonie, że otrzymałem nowego maila. Okazało się, że to Znajoma - nieznajoma z Polski podesłała mi kilka zdjęć swoich nóg. Co prawda w obuwiu ale zawsze :) Teraz prezentuję Wam zdjęcia jakie otrzymałem.

..:: ::..

Yesterday late evening I noticed on my phone that I got e-mail from my Known - unknown from Poland. She sent me some pics of her legs. In shoes but I count for update in barefoot mode ;) Let's have a look.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz