Sub-projekt

Blogo-projekt dla miłośników kobiecego ciała ze szczególnym uwzględnieniem nóg oglądanych z perspektywy nietuzinkowej, oryginalnej acz sympatycznej niezwykle (przynajmniej dla twórcy bloga)

sub-projekt 1 :: :: sub-projekt 2 :: :: Videos


piątek, 29 listopada 2013

Nogi o poranku. W Arabii Saudyjskiej

Bardzo pozytywny poranek. Jak tylko po przebudzeniu mój telefon połączył się z siecią otrzymałem wiadomość, że czekają na mnie zdjęcia od Znajomej - nieznajomej z Arabii Saudyjskiej. Jej piękne nogi można podziwiać godzinami co też zawsze czynię gdy mam taką możliwość :) Tym podziwianiem chciałem się także z Wami podzielić. Warto mieć miły ranek jako zapowiedź nadchodzącego weekendu. Miłego dnia!

..:: ::..

Very positive morning. As soon as my smartphone went online - I got message that some shots are awaiting for me. From my Known - unknown from Saudi Arabia. Her beautifull legs... I can admire the beauty for hours... I hope you too guys... :) I want to share it with you. Very nice start of friday's and whole the weekend. Have a nice day!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz