Sub-projekt

Blogo-projekt dla miłośników kobiecego ciała ze szczególnym uwzględnieniem nóg oglądanych z perspektywy nietuzinkowej, oryginalnej acz sympatycznej niezwykle (przynajmniej dla twórcy bloga)

sub-projekt 1 :: :: sub-projekt 2 :: :: Videos


wtorek, 28 lipca 2015

Nowe video wakacyjne

Dopiero teraz znalazłem chwilę by podzielić się z Wami nowym materiałem video jaki otrzymałem niedawno od mojej Znajomej - nieznajomej z Polski. Bardzo sympatyczny widok, z przyjemnością przeszedłem się już chyba z kilkanaście razy z tymi nogami :)
Przypadkowo zastosowałem też jeden taki filtr do obróbki obrazu - i tak jakoś mi się spodobał i w moim odczuciu pasuje do tego filmiku, że postanowiłem tak właśnie go zostawić i w takiej formie zaprezentować Wam.
Miłego oglądania!

..::  ::..

I found some spare time to share with you with new video from my Known - unknown from Poland. She sent me her walk video through the creek and I enjoy this a lot. I hope you'll enjoy it too.





Zobacz playlistę z filmikami z naszego bloga na YouTube
"Walk with legs"

Subskrybuj - będziesz zawsze na bieżąco!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz