Sub-projekt

Blogo-projekt dla miłośników kobiecego ciała ze szczególnym uwzględnieniem nóg oglądanych z perspektywy nietuzinkowej, oryginalnej acz sympatycznej niezwykle (przynajmniej dla twórcy bloga)

sub-projekt 1 :: :: sub-projekt 2 :: :: Videos


sobota, 18 sierpnia 2012

Znajoma - nieznajoma 90

Dzisiaj przed południem otrzymałem maila ze zdjęciami. Wysłała je moja Znajoma - nieznajoma z Hiszpanii. Fajne ujęcia, fajne nogi - tego właśnie mi było trzeba dzisiaj. Jest wieczór - teraz mam wolną chwilę i niezwłocznie dzielę się z Wami moją radością blogową. Zapraszam do oglądania.

..:: ::..

I got this morning e-mail from my Known - unknown from Spain. Very nice shots with fine legs - that's what I need for today :) It's evening now and I found some spare time to share with you these photos. Look & enjoy!





bonus photo:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz