Sub-projekt

Blogo-projekt dla miłośników kobiecego ciała ze szczególnym uwzględnieniem nóg oglądanych z perspektywy nietuzinkowej, oryginalnej acz sympatycznej niezwykle (przynajmniej dla twórcy bloga)

sub-projekt 1 :: :: sub-projekt 2 :: :: Videos


poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Znajoma - nieznajoma 91

I stało się tak, że już miałem wstawać od komputera i w tym momencie otrzymałem powiadomienie o nadejściu nowej poczty. Z dużą radością odkryłem, że jest to mail, który sprawi mi dużą przyjemność - w załączniku pojawiły się nogi, które pięknie chłodziły się w ten letni, słoneczny dzień ;) Znajoma - nieznajoma z Polski zrobiła mi taki upalny prezent, który odbieram niezwykle miło. Popatrzcie i Wy - zapraszam do oglądania a Znajomej - nieznajomej bardzo dziękuję i proszę o więcej :)

..:: ::..

When I decided to get up from the computer desk I got a notice that I just got e-mail. I discovered that the e-mail contains photos that I needed today! Beautifull shots of legs in the water! How a nice view in that warm and sunny day! My Known - unknown from Poland gave mi such a nice gift. Please watch the view with me! Than you Known - unknown!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz